Jak złożyć zamówienie

Jak złożyć zamówienie:

* Na e-mail wedding-projectart@wp.pl prosimy o wysłanie tekstu zaproszenia wraz z uzupełnionymi danymi o uroczystości oraz nr lub zdjęcie wzoru zaproszenia ( oferta i cennik zaproszeń w 3 zakładkach" zaproszenia ślubne... "

*Należy wybrać rodzaj czcionki z palety czcionek znajdującej się w zakładce "czcionki..." na stronie głównej lub zaznaczenie w zamówieniu,że czcionka ma być taka jak w prezentowanym wzorze zaproszenia

* Wysłać zdjęcie zaproszenia wraz z ilością sztuk

* Odcień koperty, papieru, sznurka itp. ( paleta papierów znajduje się w zakładce 
"papiery, koperty..." na stronie głównej)

* Wszystkie zaproszenia są wykropkowane do wypełnienia ręcznego. Personalizację gości wykonujemy na życzenie

- Lista gości w PDF, jedno nazwisko pod drugim, bez myślników, tabelek, ze zwrotem Sz.P. przed każdym nazwiskiem. Nazwiska odmienione do tekstu zaproszenia

Nazwiska gości wklejane są ręcznie na zasadzie kopiuj, wklej, nie ingerujemy w listę gości. Jeśli w liście są jakieś błędy to będą one również w zaproszeniu.

Koszt personalizacji gości w zaproszeniu
1,19 zł szt 

Minimalna ilość zaproszeń 20 sztuk

Zachęcamy do zamówienia kilku sztuk zaproszeń więcej na zapas gdyż nie dodrukujemy pojedyńczych sztuk w późniejszym terminie (kolejne zamówienie to min. 10 szt zaproszeń jeśli posiadamy jeszcze wcześniejszy projekt z zamówienia)


Po otrzymaniu zamówienia dostaną Państwo potwierdzenie przyjęcia zamówienia lub ewentualną prośbę o uzupełnienie brakujących danych oraz dane do wpłaty zadatku za projekt zaproszenia w wysokości 59 zł ( w przypadku rezygnacji z zamówienia po otrzymaniu projektu zadatek nie jest zwrotny, w przypadku finalizacji zamówienia kwota zostanie odliczona od całej sumy za zamówienie)

Projekt zaproszenia zostanie przygotowany w ciągu 4 dni roboczych i wysłany na maila do sprawdzenia i akceptacji.

PROSIMY O BARDZO DOKŁADNE SPRAWDZENIE CZY W PROJEKTACH NIEMA BŁĘDÓW, LITERÓWEK ITP. BO NIE ODPOWIADAMY ZA NIE DOPATRZONE BŁĘDY PO WYDRUKU ZAPROSZEŃ.

Do projektu zaproszenia można wprowadzić 5  poprawek, każde kolejne poprawki są płatne.

Po akceptacji projektu zaproszenia na e-maila otrzymają Państwo wycenę i dane do wpłaty za zamówienie.

Po akceptacji projektów nie można wprowadzić już żadnych zmian ani w zaproszeniu ani w liście gości do personalizacji.

Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym przystępujemy do realizacji zamówienia która trwa do 15 dni roboczych. ( w realizację nie jest wliczony czas dostarczenia paczki

Istnieje możliwość skrócenia realizacji zamówienia. Należy dopłacić 40% całej kwoty za zaproszenia ( jednak nie mniej niż 100 zł) W tym wypadku wysyłka będzie na 6 dzień roboczy po akceptacji projektów oraz zaksięgowaniu płatności za zamówienie.
Prosimy o wcześniejszy kontakt na e-meil



W razie dodatkowych pytań lub niejasności prosimy o kontakt: 
wedding-projectart@wp.pl


PRZED ZŁOŻENIEM WŁAŚCIWEGO ZAMÓWIENIA NA ZAPROSZENIA ZACHĘCAMY DO ZAMÓWIENIA PRÓBNYCH ZAPROSZEŃ ABY OCENIĆ CZY ZAPROSZENIE SPEŁNIA PAŃSTWA OCZEKIWANIA





1 komentarz: